Intraverte Reset

Veelgestelde vragen

Op welke termijn kan ik terecht?
Na aanmelding volgt het intakegesprek. Het intakegesprek vindt binnen een week plaats op maandag t/m zaterdag, zowel overdag als ’s avonds.

Hoe meld ik me aan als ik cliënt ben bij het UWV?
Als cliënt van het UWV kunt u zich aanmelden voor een traject via uw UWV-contactpersoon.

Wanneer vergoedt mijn zorgverzekeraar?
De vergoeding is afhankelijk van uw aanvullende verzekering. Zie hiervoor de polisvoorwaarden bij Oefentherapie en/of Fysiotherapie. Komt u er niet uit, neem dan contact met ons op.

Wanneer vergoedt mijn werkgever?
Indien de klachten arbeidsgerelateerd zijn, is het mogelijk om een beroep te doen op uw werkgever. Als u wilt, nemen wij contact met uw werkgever op. In geval van beëindiging van de arbeidsrelatie, is uw werkgever verplicht om bij te dragen aan uw loopbaanontwikkeling.

Kan ik een afspraak afzeggen?
In geval u verhinderd bent voor een gemaakte afspraak dient u dit tenminste 24 uur van te voren aan te geven aan uw therapeut/begeleider telefonisch of per mail. Indien niet tijdig is afgemeld ontvangt u een nota van 35 euro voor een korte afspraak en 75 euro voor een lange afspraak. Deze factuur wordt niet vergoed door de zorgverzekeraar.

Voor het afzeggen van een afspraak belt u met de centrale administratie 0578-688 129 (eventueel via het inspreken van ons antwoordapparaat) of stuur een mail naar info@intraverte-reset.nl.

Welke nazorg kan ik verwachten?
Bij de langere trajecten kunt u gedurende één jaar na de laatste sessie gebruikmaken van ons Reset-Café op de zaterdagochtend.

Wat zijn de AGB codes van de praktijk?
Soms vraagt de zorgverzekeraar naar de AGB code van Intraverte-Reset. De AGB code van Intraverte-Reset is: 07-087272.

 

 

© 2017, Intraverte
MENU